اگه مال من بودی
اگه مال من بودی

 

اگه تو مال من بودی دنیا یه رنگ دیگه داشت

 

میشد با هر نگاه تو تو آسمون ستاره داشت

 

اگه تو مال من بودی اینقدر غریب نمیشدم

 

من چی می خواستم از خدا دیگه که پیشت بودم

 

اگه تو مال من بودی چشام به چشمات شک نداشت

 

تنگ بلور آرزوم مثل حالا ترک نداشت

 

اگه تو مال من بودی جهنمم بهشت میشد

 

قصه عشق ما دو تا عبرت سرنوشت میشد

 

اگه تو مال من بودی برگ ها تو پاییز نمیریخت

 

شمعی که پروانه داره اشک غم انگیز نمیریخت

 

اگه تو مال من بودی دنیا یه رنگ دیگه داشت

 

میشد با هر نگاه تو تو آسمون ستاره داشت



نظرات شما عزیزان:

عشق اول
ساعت20:55---29 اسفند 1391
هستم تا ابد

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 16 اسفند 1391برچسب:, ] [ 17:48 ] [ سارا ] [ ]
مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ،